maandag 1 februari 2010

Dag Belgische vrienden


Het tweede weekend was een natte. Ik had even een flashback naar BelgiĆ«. Even bewolkt en regenachtig maar dan wel 30graden warmer... Om de haverklap een stortbui. Bijgevolg was het zaterdag een dagje binnen zitten. Maar men vertelde ons dat de stad op zaterdag namiddag eigenlijk doods is... Vreemd volkje die Surinamers. Kortom we hebben weinig gemist. En wie regen zegt in Suriname denkt aan mouskitooo´s. Ik durf ze niet meer te tellen. Het lijkt alsof ik de windpokken heb... Ze willen mij!

En dan moet ik jullie nog vertellen over ons bezoekje aan de basisschool O.S. Clevia. Een school die leeft. Met een 400-tal nieuwsgierige, spontane en enthousiaste leerlingen. Ze lieten zich maar al te graag fotograferen en wilden een klapje doen met die Belgische stagiairs.
Natuurlijk vonden ze het ongelooflijk jammer dat we niet konden blijven... en wij ook!

2 opmerkingen:

Els Plezant zei

Blij dat je je daar al amuseert!
Jefski en Sammiewammie groeten je!

Stef zei

Amuseren is een groot woord!